Zapraszamy na kolejną edycję naszego szkolenia dotyczącego nowej Ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, które odbędzie się 2 października 2025 r., w godz. 09:00 – 14:00 w formule online (zgłoszenia do 1 października włącznie). Ustawa weszła w życie 1 stycznia 2025 r. i nakłada na podmioty publiczne wiele nowych zadań i obowiązków!

Chętnie przeprowadzimy również zamknięte szkolenie w terminie i według programu dostosowanego do potrzeb Twojej organizacji. Napisz do nas na kontakt [małpa] instin.pl i poinformuj czego potrzebujesz!

Powiadom mnie o nowym terminie tego szkolenia

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

Nasze szkolenia wyróżniają następujące cechy:

  • bardzo skomplikowane zagadnienia potrafimy przedstawić w prostej i zrozumiałej formie;
  • pokazujemy powiązania pomiędzy zadaniami regulowanymi różnymi przepisami prawa;
  • przekazujemy tylko sprawdzoną i użyteczną wiedzę, skupiamy się na faktach, a nie opiniach;
  • podpowiadamy praktyczne sposoby wywiązywania się z ustawowych obowiązków;
  • dbamy o przyjazną atmosferę podczas szkoleń oraz poczucie bezpieczeństwa uczestników;
  • większość uczestników naszych szkoleń to nasi stali klienci.

Oceny uczestników poprzednich edycji szkolenia

Dziękuję za przekazaną wiedzę i odpowiedzi na złożone kwestie, które nie są jednoznacznie opisane w ustawie.

Bardzo przydatne szkolenie, dużo przykładów dobrych praktyk oraz porad jak rozwiązać problemy organizacyjne.

Wartościowe i merytoryczne szkolenie. Obraz i dźwięk w wysokiej jakości. Prowadzący utrzymywał kontakt z uczestnikami szkolenia. Temat szkolenia został wyczerpany przez prowadzącego. Dodatkowym atutem prowadzonego szkolenia było przedstawienie zagadnień na przykładach praktycznych, wraz z zastosowaniem alegorii celem łatwiejszego zrozumienia przyczyny zastosowania takich rozwiązań wobec przedstawianych problemów.

Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej

Opracowana w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji ustawa tworzy kompleksowy system ochrony ludności i obrony cywilnej w naszym kraju. Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej określa zadania ochrony ludności w czasie pokoju i w czasie wojny; organy i podmioty realizujące zadania ochrony ludności oraz zasady planowania zasobów na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.

Proponowane rozwiązania zawierają zasady funkcjonowania systemu wykrywania zagrożeń, ostrzegania, powiadamiania i alarmowania o zagrożeniach; zasady użytkowania obiektów zbiorowej ochrony, a także zasady funkcjonowania i organizacji obrony cywilnej oraz sposób powoływania personelu do obrony cywilnej.

https://www.gov.pl/web/mswia/sejm-przyjal-ustawe-o-ochronie-ludnosci-i-obronie-cywilnej-z-poprawkami-senatu

Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli następujących podmiotów:

  • wójtów, burmistrzów, prezydentów miast
    starostów
  • marszałków województw i wojewodów
  • służb, straży i inspekcji
  • straży gminnych (miejskich)
  • instytucji właściwych w sprawach bezpieczeństwa
  • instytucji właściwych w sprawach zarządzania kryzysowego
  • instytucji właściwych w sprawach ochrony ludności
  • innych organów administracji publicznej

Program szkolenia

W trakcie szkolenia zostaną udzielone odpowiedzi na następujące pytania dotyczące ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej:

  • Jakie organy i podmioty tworzą system ochrony ludności i system obrony cywilnej oraz jakie zadania realizowane są w ramach tych systemów?
  • Jakie zadania na jednostki samorządu terytorialnego nakłada ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej?
  • Jakie dokumenty planistyczne należy opracować lub zaktualizować na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej?
  • Jak powinien być zorganizowany system wykrywania zagrożeń oraz ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach?
  • Jakie obiekty będą tworzyć system obiektów zbiorowej ochrony oraz w jaki sposób będą określane ich warunki techniczne?
  • Jakie obowiązki w zakresie tworzenia i utrzymania obiektów zbiorowej ochrony spoczywają na samorządach?
  • Jakie zasady regulują przekształcenie systemu ochrony ludności w system obrony cywilnej w warunkach wojennych?
  • Jakie elementy powinna zawierać ewidencja zasobów ochrony ludności i kto jest odpowiedzialny za utrzymanie tych zasobów?
  • Jakie osoby wchodzą w skład personelu obrony cywilnej i jak wygląda procedura nadawania przydziałów mobilizacyjnych do służby w obronie cywilnej?
  • Jak zorganizowany jest system szkolenia, ćwiczeń i edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej?
  • Jak finansowana jest ochrona ludności i obrona cywilna oraz jakie obowiązują reguły otrzymywania dotacji celowych?

A już teraz dowiedz się “Jak prowadzimy szkolenia online dotyczące bezpieczeństwa?“.

Prowadzący szkolenie

Sergiusz Parszowski – szkoleniowiec, audytor i doradca do spraw zarządzania kryzysowego, ciągłości działania, ochrony ludności i obrony cywilnej. Kierownik ds. bezpieczeństwa, inspektor ochrony przeciwpożarowej, ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy, kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

Jest współautorem ekspertyzy “Modelowy system ochrony ludności w samorządzie – rekomendacje i zalecenia” przygotowanej na zlecenie administracji rządowej w czasie przygotowywania ustawy o ochronie ludności i obrony cywilnej. Od piętnastu lat przygotowuje oceny zagrożeń i analizy ryzyka, opracowuje plany, procedury i instrukcje postępowanie, prowadzi testy i ćwiczenia w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego. Wieloletni współpracownik polskich samorządów oraz instytucji administracji rządowej. Aktualnie zajmuje także stanowisko dyrektora centrum bezpieczeństwa w jednym z miast wojewódzkich.

Biegły sądowy w specjalizacjach: bezpieczeństwo imprez masowych, zabezpieczenie mienia i osób, zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności. Członek komitetu technicznego ds. bezpieczeństwa powszechnego i ochrony ludności działającego przy Polskim Komitecie Organizacyjnym. Członek sieci Europejskiego Stowarzyszenia Numeru Alarmowego 112. Wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Związku Miast Polskich.

Jest autorem wielu artykułów związanych z zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludności w czasopismach branżowych, m.in.: „Ochrona i Bezpieczeństwo”, „AS Polska”, Kwartalnik „Terroryzm”.

Regulamin szkolenia

  • szkolenie odbywa się w formule online przy wykorzystaniu platformy zapewnionej przez organizatora
  • w szkoleniu mogą brać udział tylko osoby, które zostały zgłoszone przez daną organizację (w przypadku udziału niezgłoszonych osób, zostanie za nie wystawiona faktura z podstawową ceną)
  • uczestnicy mają obowiązek logować się do platformy szkoleniowej wyłącznie przy podaniu adresu mejlowego podanego w zgłoszeniu
  • płatność odbywa się na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia (termin płatności – 14 dni)
  • rezygnacji ze szkolenia można dokonać najpóźniej na 1 dzień roboczy przed szkoleniem
  • brak obecności na szkoleniu bez wcześniejszej rezygnacji skutkuje obowiązkiem zapłaty
  • faktury, zaświadczenia, materiały szkoleniowe zostaną przesłane drogą elektroniczną
  • w przypadku nieotrzymania linku do szkolenia (na 1 dzień przed) prosimy o kontakt telefoniczny
  • w przypadku zachowania sprzecznego z zasadami kultury osobistej lub przepisami prawa uczestnik może zostać usunięty ze szkolenia z utrzymanym obowiązkiem zapłaty
  • w przypadku odwołania szkolenia zostaniecie Państwo poinformowani drogą elektroniczną

Koszty szkolenia

Szkolenie odbędzie się 2 października 2025 r., w godz. 09:00 – 14:00 w formule online. Zapisując się na szkolenie otrzymasz:

  • szkolenie online na żywo (5 godz.)
  • materiały szkoleniowe (prezentacja, tekst ustawy, rozporządzenia, projekty rozporządzeń, inne)
  • zaświadczenie o uczestnictwie (elektroniczne)
  • możliwość zadawania pytań także po szkoleniu (przez okres 30 dni)
  • Cena podstawowa szkolenia: 460,00 zł* (zwolnienie z VAT w przypadku finansowania ze środków publicznych).

*Koszt uczestnictwa każdej kolejnej osoby z tej samej organizacji zostanie pomniejszony o 100 zł.

Zgłoszenie uczestnictwa

Zgłoszenia na szkolenie “Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej – szkolenie online” dokonasz przesyłając wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia którą pobierzesz tutaj (zgłoszenia do 1 października włącznie).

Powiadom mnie o nowym terminie tego szkolenia

Zapraszamy na szkolenie online “System ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach”, które odbędzie się 23 czerwca 2025 r., w godz. 09:00–14:00 w formule online (zgłoszenia do 22 czerwca włącznie).

Szkolenie ma na celu omówienie kluczowych zagadnień związanych ze skuteczną dystrybucją komunikatów bezpieczeństwa oraz organizacją systemu ostrzegania i alarmowania w przypadku różnego rodzaju zagrożeń.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać relację pomiędzy skutecznością ostrzegania i alarmowania, a wielkością strat wywołanych przez dane zdarzenie. Przegląd rodzajów komunikatów dotyczących bezpieczeństwa oraz sposobów ich dystrybucji do ludności, pozwoli na lepsze zrozumienie, kiedy i w jaki sposób informować społeczeństwo o zagrożeniach.

Uczestnicy zapoznają się również z przepisami prawa regulującymi funkcjonowanie systemów ostrzegania i alarmowania, dzięki czemu będą mieli świadomość obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów. Omówione zostaną również różne kanały i narzędzia do dystrybucji komunikatów bezpieczeństwa wraz z ich zaletami i wadami.

Podczas szkolenia zostaną przedstawione zasady dobierania odpowiednich kanałów i narzędzi do rodzaju komunikatu, czasu dystrybucji oraz grupy docelowej. Uczestnicy zdobędą również wiedzę na temat zawartości komunikatu bezpieczeństwa, jego formy oraz języka, który powinien być użyty w przypadku zagrożenia.

Na zakończenie szkolenia omówione zostaną zasady wprowadzane przez regułę 4xW dotyczące dystrybucji komunikatów bezpieczeństwa oraz rekomendacje dotyczące organizacji skutecznego systemu ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach. Dzięki zdobytej wiedzy uczestnicy będą mogli skutecznie zorganizować system ostrzegania i alarmowania w swoim miejscu pracy lub społeczności.

Chętnie przeprowadzimy również zamknięte szkolenie w terminie i według programu dostosowanego do potrzeb Twojej organizacji. Napisz do nas na kontakt [małpa] instin.pl i poinformuj czego potrzebujesz!

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

Nasze szkolenia wyróżniają następujące cechy:

  • bardzo skomplikowane zagadnienia potrafimy przedstawić w prostej i zrozumiałej formie;
  • pokazujemy powiązania pomiędzy zadaniami regulowanymi różnymi przepisami prawa;
  • przekazujemy tylko sprawdzoną i użyteczną wiedzę, skupiamy się na faktach, a nie opiniach;
  • podpowiadamy praktyczne sposoby wywiązywania się z ustawowych obowiązków;
  • dbamy o przyjazną atmosferę podczas szkoleń oraz poczucie bezpieczeństwa uczestników;
    większość uczestników naszych szkoleń to nasi stali klienci.

Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do następujących osób:

  • pracowników ds. zarządzania kryzysowego;
  • pracowników centrów zarządzania kryzysowego;
  • kierowników komórek ds. zarządzania kryzysowego;
  • pracowników ds. ochrony ludności i obrony cywilnej;
  • pracowników ds. obronnych;
  • kierowników komórek ds. obronnych;
  • pracowników samorządowych jednostek organizacyjnych;
  • przedstawicieli spółek komunalnych i przedsiębiorstw;
  • przedstawicieli straży gminnych i miejskich;
  • przedstawicieli państwowych służb ratowniczych;
  • przedstawicieli społecznych służb ratowniczych;
    osób zainteresowanych sprawami zarządzania kryzysowego.

Program szkolenia

W trakcie szkolenia zostaną udzielone odpowiedzi na następujące pytania dotyczące organizacji systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach przez jednostki samorządu terytorialnego (gminę, powiat, województwo):

  • Jaka relacja zachodzi pomiędzy skutecznością ostrzegania i alarmowania a wielkością strat wywołanych przez zdarzenie?
  • Jakie rodzaje komunikatów dotyczących bezpieczeństwa wyróżnia się i kiedy dystrybuuje się je do ludności?
  • Jakie przepisy prawa i w jakim zakresie regulują funkcjonowanie systemów ostrzegania i alarmowania?
  • Jakimi kanałami i przy pomocy jakich narzędzi możemy dystrybuować komunikaty bezpieczeństwa?
  • Jakie zalety i jakie wady mają poszczególne kanały i narzędzia do dystrybucji komunikatów bezpieczeństwa?
  • Jak prawidłowo dobierać kanały i narzędzia w zależności od rodzaju komunikatu, czasu dystrybucji i grupy docelowej?
  • Jakie informacje, w jakiej formie i przy użyciu jakiego języka powinny zostać zawarte w komunikacie bezpieczeństwa?
  • Jakie zasady dotyczące dystrybucji komunikatów bezpieczeństwa wprowadza reguła 4xW?
  • Jak zorganizować skuteczny system ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach? (Rekomendacje).

A już teraz dowiedz się “Jak prowadzimy szkolenia online dotyczące bezpieczeństwa?“.

Prowadzący szkolenie

Sergiusz Parszowski – szkoleniowiec, audytor i doradca do spraw zarządzania kryzysowego i ciągłości działania. Kierownik ds. bezpieczeństwa, inspektor ochrony przeciwpożarowej, ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy, kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

Jest współautorem ekspertyzy “Modelowy system ochrony ludności w samorządzie – rekomendacje i zalecenia” przygotowanej na zlecenie administracji rządowej w czasie przygotowywania ustawy o ochronie ludności i obrony cywilnej. W przeszłości pracownik centrum zarządzania kryzysowego, a następnie dyrektor Centrum Bezpieczeństwa Miasta rangi wojewódzkiej, gdzie odpowiadał za sprawy zarządzania kryzysowego i ochrony ludności, w tym identyfikację zagrożeń, analizę ryzyka, przygotowanie planów, procedur i instrukcji postępowania, prowadził testy i ćwiczenia oraz współpracował z instytucjami publicznymi.

Biegły sądowy w specjalizacjach: bezpieczeństwo imprez masowych, zabezpieczenie mienia i osób, zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności. Członek komitetu technicznego ds. bezpieczeństwa powszechnego i ochrony ludności działającego przy Polskim Komitecie Organizacyjnym. Członek sieci Europejskiego Stowarzyszenia Numeru Alarmowego 112. Zastępca przewodniczącego Komisji Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Związku Miast Polskich.

Jest autorem wielu artykułów związanych z zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludności w czasopismach branżowych, m.in.: „Ochrona i Bezpieczeństwo”, „AS Polska”, Kwartalnik „Terroryzm”. Absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

Regulamin szkolenia

  • szkolenie odbywa się w formule online przy wykorzystaniu platformy zapewnionej przez organizatora
  • w szkoleniu mogą brać udział tylko osoby, które zostały zgłoszone przez daną organizację (w przypadku udziału niezgłoszonych osób, zostanie za nie wystawiona faktura z podstawową ceną)
  • uczestnicy mają obowiązek logować się do platformy szkoleniowej wyłącznie przy podaniu adresu mejlowego podanego w zgłoszeniu
  • płatność odbywa się na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia (termin płatności – 14 dni)
  • rezygnacji ze szkolenia można dokonać najpóźniej na 1 dzień roboczy przed szkoleniem
  • brak obecności na szkoleniu bez wcześniejszej rezygnacji skutkuje obowiązkiem zapłaty
  • faktury, zaświadczenia, materiały szkoleniowe zostaną przesłane drogą elektroniczną
  • w przypadku nieotrzymania linku do szkolenia (na 1 dzień przed) prosimy o kontakt telefoniczny
    w przypadku zachowania sprzecznego z zasadami kultury osobistej lub przepisami prawa uczestnik może zostać usunięty ze szkolenia z utrzymanym obowiązkiem zapłaty
  • w przypadku odwołania szkolenia zostaniecie Państwo poinformowani drogą elektroniczną

Koszty szkolenia

Szkolenie odbędzie się 23 czerwca 2025 r., w godz. 09:00–14:00 w formule online. Zapisując się na szkolenie otrzymasz:

  • szkolenie online na żywo (5 godz.)
  • materiały szkoleniowe (prezentacja, tekst ustawy,
  • rozporządzenia, arkusz diagnostyczny)
  • zaświadczenie o uczestnictwie (elektroniczne)
  • możliwość zadawania pytań także po szkoleniu (przez okres 30 dni)

Cena podstawowa szkolenia: 420,00 zł* (zwolnienie z VAT).

*Koszt uczestnictwa każdej kolejnej osoby z tej samej organizacji zostanie pomniejszony o 100 zł.

Zgłoszenie uczestnictwa

Zgłoszenia na szkolenie “System ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach” dokonasz przesyłając wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia którą pobierzesz tutaj (zgłoszenia do 22 czerwca włącznie).

Powiadom mnie o nowym terminie tego szkolenia

Zapraszamy na szkolenie otwarte zatytułowane “Zadania samorządu terytorialnego po wprowadzeniu stopni alarmowych”, które odbędzie się 27 sierpnia 2024 r., w godz. 10:00 – 14:00 w formule online.

Celem szkolenia jest przedstawienie wszystkich wymogów prawnych spoczywających na jednostkach samorządu terytorialnego po wprowadzeniu stopni alarmowych, o których mowa w ustawie z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych.

Chętnie przeprowadzimy również zamknięte szkolenie w terminie i według programu dostosowanego do potrzeb Twojej organizacji. Napisz do nas na kontakt [małpa] instin.pl i poinformuj czego potrzebujesz!

Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest w szczególności do przedstawicieli następujących podmiotów:

  • wójtów, burmistrzów, prezydentów miast
  • starostów
  • marszałków województw i wojewodów
  • służb, straży i inspekcji
  • straży gminnych (miejskich)
  • instytucji właściwych w sprawach bezpieczeństwa
  • instytucji właściwych w sprawach zarządzania kryzysowego
  • instytucji właściwych w sprawach obronnych
  • instytucji właściwych w sprawach antyterroryzmu
  • innych organów administracji publicznej

Szkolenie polecamy wszystkim pracownikom zajmującymi się sprawami zarządzania kryzysowego, przygotowań obronnych, jak również odpowiedzialnym za utrzymanie budynków oraz organizację pracy urzędów samorządowych.

Program szkolenia

W trakcie szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia tematyczne:

  • charakterystyka zagrożenia terrorystycznego w Polsce i w Europie (ocena zagrożenia według instytucji polskich i zagranicznych)
  • podstawy prawne i przesłanki wprowadzania stopni alarmowych (co oznaczają i kiedy mogą być wprowadzone poszczególne stopnie alarmowe)
  • dotychczasowe przypadki wprowadzania stopni alarmowych (studia przypadków – przyczyny i konsekwencje)
  • podmioty zobowiązane do podejmowania przedsięwzięć (jakie organy i instytucje muszą podjąć działania)
  • przedsięwzięcia wykonywane w poszczególnych stopniach alarmowych (jakie działania muszą podjąć jednostki samorządu terytorialnego)
  • procedury realizacji przedsięwzięć przez jednostki samorządu terytorialnego (rekomendowany zakres procedur realizacji poszczególnych przedsięwzięć)
  • dobre praktyki i rekomendacje (zapobieganie i przygotowanie realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego)

A już teraz dowiedz się “Jak prowadzimy szkolenia online dotyczące bezpieczeństwa?“.

Prowadzący szkolenie

Sergiusz Parszowski – lider zespołu eksperckiego Instin.pl:

  • konsultant w sprawach bezpieczeństwa i porządku publicznego, ochrony osób i mienia, bezpieczeństwa informacji, spraw obronnych oraz zarządzania kryzysowego
  • wieloletni trener podczas szkoleń z zakresu postępowania w czasie zamachu terrorystycznego lub inne ataku z użyciem niebezpiecznego narzędzia
  • audytor przygotowania antyterrorystycznego budynków i obszarów oraz autor procedur postępowania
  • trzykrotnie powoływany na specjalistę Najwyższej Izby Kontroli w toku kontroli nr P/17/040 „Przeciwdziałanie terroryzmowi i zwalczanie zagrożeń terrorystycznych”
  • współautor opinii eksperckiej „Możliwości zwiększenia bezpieczeństwa biur poselskich oraz znajdujących się w nich osób” opracowanej na zlecenie Biura Analiz Sejmowych
  • biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu w specjalizacjach: bezpieczeństwo imprez masowych, zabezpieczenie mienia i osób, zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności
  • kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej, inspektor ochrony przeciwpożarowej, ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy, inspektor ochrony danych osobowych
  • autor kilkudziesięciu artykułów w czasopismach branżowych: „Ochrona i Bezpieczeństwo”, „Security&Alarm Systems”, „A&S Polska”, Kwartalnik „Terroryzm”.
    Obejrzyj wystąpienia medialne prowadzącego szkolenie na temat zamachów terrorystycznych w Manchesterze i Barcelonie.

Regulamin szkolenia

  • szkolenie odbywa się w formule online przy wykorzystaniu platformy zapewnionej przez organizatora
  • płatność odbywa się na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia (termin płatności – 14 dni)
  • rezygnacji ze szkolenia można dokonać najpóźniej na 1 dzień roboczy przed szkoleniem
  • brak obecności na szkoleniu bez wcześniejszej rezygnacji skutkuje obowiązkiem zapłaty
  • faktury, zaświadczenia, materiały szkoleniowe zostaną przesłane drogą elektroniczną
  • w przypadku nieotrzymania linku do szkolenia (na 1 dzień przed) prosimy o kontakt telefoniczny
  • w przypadku zachowania sprzecznego z zasadami kultury osobistej lub przepisami prawa uczestnik może zostać usunięty ze szkolenia z utrzymanym obowiązkiem zapłaty
  • w przypadku odwołania szkolenia zostaniecie Państwo poinformowani drogą elektroniczną

Koszty szkolenia

Szkolenie odbędzie się 27 sierpnia 2024 r., w godz. 10:00 – 14:00 w formule online. Zapisując się na szkolenie otrzymasz:

  • szkolenie online na żywo (4 godz.)
  • materiały szkoleniowe (prezentacja, tabele)
  • zaświadczenie o uczestnictwie (elektroniczne)

Cena promocyjna szkolenia przy zapisaniu się do 23 sierpnia (przedłużamy z uwagi na okres urlopowy): 390,00 zł* (zwolnienie z VAT).

Cena podstawowa przy zapisaniu się od 24 sierpnia: 450,00 zł* (zwolnienie z VAT).

*Koszt uczestnictwa każdej kolejnej osoby z tej samej organizacji zostanie pomniejszony o 50 zł.

Zgłoszenie uczestnictwa

Zgłoszenia na szkolenie “Zadania samorządu terytorialnego po wprowadzeniu stopni alarmowych” dokonasz przesyłając wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia którą pobierzesz tutaj.

Spiker i konferansjer do wynajęcia na imprezy masowe

Spiker/konferansjer to jeden z najważniejszych elementów systemu bezpieczeństwa imprezy masowej. Nie jest to tylko, jak mogłoby się niektórym wydawać, prosta i przyjemna praca sprowadzająca się wyłącznie do przeczytania składów drużyn czy informowaniu o kolejnych punktach programu wydarzenia.

Jaka jest rola spikera?

Na prowadzącym wydarzenie zawsze spoczywa ogromna odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników. W trakcie imprezy może dojść do wielu niepożądanych zdarzeń, musi być on zatem na nie odpowiednio przygotowany i umieć na nie właściwie zareagować. Niektórzy mówią nawet, że jest on „przewodnikiem tłumów” i faktycznie w określeniu tym nie ma zbytniej przesady.

Kto tworzy nasz zespół?

Jako eksperci od bezpieczeństwa imprez masowych jesteśmy świadomi roli i znaczenia spikera. W naszych szeregach występują aktywni zawodowo spikerzy, którzy posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu tak imprezy o charakterze artystyczno-rozrywkowym, jak również sportowym, w tym meczów piłki nożnej szczebla centralnego (ekstraklasy, I liga, II liga). W swojej karierze prowadzili również wiele gali i konferencji, imprez targowych oraz integracyjnych.

Jaka jest nasza przewaga?

Wszyscy nasi spikerzy ukończyli Centralny Kurs Spikerów Polskiego Związku Piłki Nożnej i/lub kurs spikerów organizowany przez wojewódzki związek piłki nożnej. Na imprezy sportowe kierujemy wyłącznie spikerów, którzy ukończyli szkolenie na członków służby informacyjnej oraz szkolenie stewardów w ramach programu Stewarding – najwyższa jakość organizacji imprez.

 

Co proponujemy?

Oferujemy usługę spikera w dwóch podstawowych wariantach: PODSTAWOWYM (dyspozycja jednego spikera i jego głosu) oraz KOMPLEKSOWYM (pakiet standardowy z dodatkowymi usługami). W ramach usług dodatkowych oferujemy między innymi:

  • przygotowanie treści komunikatów informacyjnych i alarmowych przed dniem imprezy masowej;
  • uprzednie przygotowanie i nagranie głosowych komunikatów informacyjnych i alarmowych;
  • udzielanie informacji uczestnikom imprezy masowej przed jej rozpoczęciem za pomocą przenośnych megafonów;
  • przeszkolenie członków służby informacyjnej pracujących z megafonami przy wejściach na teren imprezy masowej.

Nasi spikerzy komunikują się w języku polskim, angielskim i hiszpańskim.

O roli i zadaniach spikera podczas imprez masowych przeczytasz również w naszej publikacji Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki.

Pełna oferta naszych usług w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych dostępna jest tutaj. Zapraszamy wszystkich do kontaktu!

Instin.pl

Preppers Podcast – Czy da się wyeliminować ryzyko?

„O preppingu po ludzku, praktycznie i bez bujania w obłokach. Rozmowy z ciekawymi gośćmi, merytoryka i profesjonalna wiedza, w kontekście bezpieczeństwa zwykłych ludzi i ich rodzin”.

Powyższy cytat to opis nowego podcastu Preppers Podcast dedykowanego wszystkim tym, którym sprawy bezpieczeństwa osobistego są szczególnie bliskie.

Prepperspodcast.pl to nowy projekt Bartosza Adamiaka, autora książek fantasy, w tym między innymi powieści postapokaliptycznej „RESET”. Wszystkie produkcje Bartosza znajdziecie na jego osobistej stronie internetowej bartoszadamiak.com

A w pierwszym odcinku naszego Preppers Podcast gościem Bartosza Adamiaka był Sergiusz Parszowski – założyciel i ekspert firmy Instin.pl. Jeżeli chcecie się dowiedzieć „Czy da się wyeliminować ryzyko?”, to zapraszamy do odsłuchania pierwszego odcinka Preppers Podcast – Czy da się wyeliminować ryzyko?”.

prepperspodcast.pl – podcast o preppingu

bartoszadamiak.com – strona autorska Bartosza Adamiaka
______________
INSTIN – Tworzymy kulturę bezpieczeństwa

 

 

 

 

„Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki” to jedyna taka publikacja na polskim rynku wydawniczym! Jej autorzy, Sergiusz Parszowski i Andrzej Kruczyński, przekazują na licytację egzemplarz publikacji opatrzony specjalną dedykacją.

Zaczynamy od symbolicznych 10 zł i liczymy oczywiście na jak najwyższą cenę!
Link do licytacji publikacji Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki

Zachęcamy do licytowania i promowania licytacji! Koniecznie udostępnij licytację w mediach społecznościowych!

Wspólnie możemy więcej!

Jeżeli masz pytanie dotyczące licytacji napisz przez formularz lub bezpośrednio na kontakt@instin.pl

Z opisu wydawcy:

Celem publikacji jest zaprezentowanie dobrych praktyk w zakresie organizacji i zarządzania bezpieczeństwem imprez masowych oraz innych wydarzeń z udziałem dużej liczby uczestników. W formie poradnika „krok po kroku” przedstawia proces planowania, przygotowania, prowadzenia oraz podsumowania imprezy. Autorzy, w oparciu o swoje doświadczenia, przedstawiają najlepsze praktyki dotyczące imprez sportowych, w tym meczów piłkarskich, imprez motorowych, biegowych i pikników rodzinnych, koncertów, festiwali, targów, konferencji i kongresów, a także imprez religijnych oraz wydarzeń artystycznych.


prof. dr hab. Hubert Królikowski, Uniwersytet Jagielloński:

Na polskim rynku wydawniczym dostępne są publikacje mające charakter komentarzy do ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Jednak organizacja imprez masowych wymaga też, poza zgodnością z literą prawa i procedurami, doświadczenia organizacyjnego i zaangażowania służb porządkowych. Imprezy masowe bowiem wymagają podejmowania wielu działań o charakterze organizacyjnym, w tym w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom. W związku z tym zaangażowane są w to instytucje publiczne i prywatne. Recenzowana książka będzie interesująca i pożyteczna zarówno dla praktyków, jak i środowiska akademickiego. Znajdzie też Czytelników wśród osób, którym bliska jest problematyka bezpieczeństwa.


Tadeusz Zygmunt – koordynator krajowy ds. bezpieczeństwa UEFA EURO 2012:

Autorzy opracowania to eksperci znani w środowisku bezpieczeństwa imprez masowych. Pan Andrzej Kruczyński odpowiadał za bezpieczeństwo wielu, całkowicie odmiennych pod względem charakteru imprez sportowych i artystyczno-rozrywkowych, na największym obiekcie sportowym w Polsce. Wymienić można zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012, wielodniowej imprezy muzycznej Orange Festival, czy licznych krajowych i międzynarodowych konferencji. Sergiusz Parszowski natomiast, oprócz bogatego doświadczenia praktycznego, posiada znaczący dorobek naukowy, w tym podręcznik „Bezpieczeństwo społeczności lokalnych. Programy prewencyjne w systemie bezpieczeństwa”, który został bardzo wysoko oceniony przez ekspertów ds. bezpieczeństwa.

Książka może spełniać rolę praktycznego przewodnika adresowanego do szerokiego spektrum odbiorców, w tym firm ochrony osób i mienia, kierowników ds. bezpieczeństwa, pracowników służb informacyjnych i porządkowych, a także innych podmiotów zaangażowanych w organizację i zabezpieczenie imprez masowych.